Købsvilkår
Gratis fragt over 500 DKK
Bonusprodukter
Point på alle dine køb
Currency currency
X

Shopping from a different country?

Please select your country to get the right currency!

Gratis fragt over 500 DKK Bonusprodukter Point på alle dine køb

KØBSVILKÅR

GENERELLE BETINGELSER (WEBBUTIK):

1.0 Vi gemmer følgende persondata om vores kunder:

Kunder: Fornavn, Efternavn, Firma/organisation, E-mail, Person-/CVR.nr, Momsnummer, Adresse, Postnummer, By, Land, Telefonnummer.

Ordrer: IP-adresse, E-mail, , Person-/CVR.nr, Momsnummer, Adresse, Firma, Fornavn, Efternavn, Adresse, Postnummer, By, Telefonnummer.

Som kunde kan du til enhver tid anmode om udtræk, ændring eller sletning af disse oplysninger.

1.1 Bemærk, at disse vilkår kun gælder mellem dig som kunde, der er forbruger, og os som virksomhed. Vilkårene gælder, når du som forbruger foretager en bestilling via vores webshop, og der indgås en aftale mellem dig som kunde og Tillskottsbolaget Sverige AB (556899-2431).

1.2 Af hensyn til din og vores sikkerhed gemmes din IP-adresse, når et køb foretages i vores webshop. Alle forsøg på svindel, falske ordrer eller lignende anmeldes øjeblikkeligt til politiet.

1.3 Alle oplysninger og indhold på hjemmesiden ejes af Tillskottsbolaget.

1.4 Ved gennemført køb via vores webshop har kunden accepteret alle vores vilkår, der gælder for denne. Da køb ikke kan foretages, før alle vores vilkår er godkendt, indgås der derefter en aftale.

1.5 Kunden kan annullere en ordre indtil Tillskottsbolaget har bekræftet ordren. Hvis ordren annulleres, tilbagebetales eventuelle betalinger, som kunden har foretaget for den pågældende ordre.

1.6 Kunden er ansvarlig for alle køb, der er foretaget med dennes loginoplysninger.

1.7 Varer, der er på lager, leveres normalt inden for 1-3 arbejdsdage, medmindre andet er aftalt mellem kunden og Tillskottsbolaget. Da PostNord er ansvarlig for leverancer, kan Tillskottsbolaget aldrig garantere, at kunden får sine varer inden for 1-3 arbejdsdage. Ved særlige lejligheder som f.eks. kampagner, udsalg, Black Weekend og i julehandlen kan leveringstiden forlænges op til 7 arbejdsdage på grund af høj belastning på vores webshop.

1.8 Tillskottsbolaget forbeholder sig ret til at rette eventuelle billed- og skrivefejl på webshoppen, f.eks. fejl i produktbeskrivelser, indholdsfortegnelser eller tekniske specifikationer, forkerte priser samt prisjusteringer (f.eks. ændrede priser fra leverandører, valutakurser) eller forkerte oplysninger om, hvorvidt en vare er på lager. Tillskottsbolaget har ret til at rette sådanne fejl og ændre eller opdatere oplysningerne når som helst. Hvis der er angivet en forkert pris for en vare, som kunden har bestilt, forbeholder Tillskottsbolaget sig ret til at fjerne produktet fra kundens ordre. Alle billeder på webshoppen skal udelukkende betragtes som illustrationer. Sådanne illustrationer kan ikke garantere det antal varer, som kunden modtager, eller varens nøjagtige udseende, funktioner eller oprindelse. Tillskottsbolaget er ikke ansvarlig for oplysninger på webshoppen, der kommer fra en tredjepart.

1.9 Priser, der angives på hjemmesiden, gælder også i vores fysiske butik, og alle priser er inklusive moms. Priserne på varerne inkluderer ikke eventuelle fragtomkostninger.

2.0 Pakker, der sendes til udleveringssteder, skal afhentes inden for den angivne frist (7 dages opbevaringsperiode på udleveringsstedet). Pakker, der returneres, fordi kunden ikke har hentet dem inden for fristen, kan blive pålagt et gebyr på op til 250 SEK af Tillskottsbolaget. Uafhentede pakker falder ikke inden for fortrydelsesretten eller eventuelle gratis returneringer. Det er modtagerens ansvar at hente pakken inden for fristen. PostNord underretter kunden via SMS, og det er kundens ansvar at angive korrekt telefonnummer ved bestillingen.

2.1 Tillskottsbolaget er ikke ansvarlig for PostNords håndtering af leverancerne, da det er almindeligt kendt, at PostNord ikke er omhyggelig med pakker, der sendes med dem. Alle produkter og pakker forlader altid Tillskottsbolaget i fremragende stand - hvis noget er beskadiget ved modtagelsen af produkterne, er det sket i PostNords behandling, som Tillskottsbolaget ikke er ansvarlig for. Tillskottsbolaget bruger altid passende emballage for at minimere risikoen for, at PostNords uagtsomme behandling går ud over kundens produkter, men dette kan ikke garanteres.
TIPS: Hvis emballagen er beskadiget ved modtagelsen af pakken, skal dette anmeldes direkte til udleveringsstedet, og pakken må ikke afhentes. (dette øger chancen for, at du som forbruger får erstatning fra PostNord).

2.2 Forkert levering. Hvis Tillskottsbolaget mod forventning sender en forkert produkt til kunden, er det kundens pligt at informere Tillskottsbolaget herom. Hvis kunden ønsker at beholde det forkerte sendte produkt, kan dette ske mod omkostninger/tilbagebetaling af differencen. Hvis kunden ønsker at bytte til det korrekte produkt, forbeholder Tillskottsbolaget sig ret til først at modtage det forkert sendte produkt og derefter sende det korrekte produkt. Hvis der mangler eller er skader på nogen produkt i ordren, skal dette meddeles af kunden til Tillskottsbolaget inden for 14 dage fra modtagelsen af ordren.

 

FORTRYDELSESRET

Ved køb af varer fra webshoppen gælder altid 14 dages fortrydelsesret i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Dette skal meddeles inden for 14 dage fra kunden eller kundens repræsentant har modtaget den pågældende vare. Fortrydelsesretten gælder f.eks. ikke i følgende tilfælde:

Hvis varens tilstand er forringet på grund af kundens handling.

Varer med brudt forsegling. Dette gælder alle produkter, der er købt via webshoppen. Ved tøjkøb skal eventuelle mærker eller lignende stadig være fastgjort til tøjet for, at fortrydelsesretten gælder. Tøjvarer skal også være ubrugte.

Garanti gælder kun ved evt. fabrikationsfejl og dermed ikke fejl, der opstår, hvis kunden har foretaget ændringer på varen eller handlet på en måde, der har forringet varen/produktet. Eventuelle klager over varen skal noteres til Tillskottsbolaget inden for 2 måneder fra, at kunden opdagede fejlen.

Fortrydelsesretten kan kun gøres gældende, hvis kunden har meddelt Tillskottsbolaget via e-mail (info@tillskottsbolaget.se) inden for fortrydelsesfristen. Fortrydelsesretten gælder ikke, hvis en pakke er efterladt hos et udleveringssted, og Tillskottsbolaget forbeholder sig retten til at opkræve et gebyr på 250 SEK for arbejde og tilhørende omkostninger.

FORCE MAJEURE:

Tillskottsbolaget påtager sig ikke ansvar for forsinkelser, der skyldes omstændigheder, som Tillskottsbolaget ikke har kunnet kontrollere, såsom generelle arbejdskonflikter, krig, brand, lynnedslag, terrorangreb, ændrede myndighedsbestemmelser, tekniske problemer, fejl i el-/tele-/dataforbindelser eller anden kommunikation samt fejl eller forsinkelser i tjenester fra underleverandør på grund af de her angivne omstændigheder. Disse omstændigheder skal udgøre en befrielsesgrund, der medfører frihed for erstatning og andre konsekvenser. Hvis en sådan situation skulle opstå, informerer Tillskottsbolaget kunden både ved begyndelsen og ved slutningen af den aktuelle situation.

Tillskottsbolaget forbeholder sig retten til at ændre alle vores vilkår når som helst. Alle ændringer, der foretages, vil blive offentliggjort her på hjemmesiden.

Are you in the right place?
Choose country
Continue to tillskottsbolaget.dk